Περιγραφή αντικειμένου τμήματος.

Τμήμα Μισθοδοσίας και Διαχείρισης Οικονομικών

Στην αρμοδιότητα του Τμήματος αυτού υπάγονται:

  • Η τήρηση και ενημέρωση του Μητρώου μισθοδοτούμενων (Εισαγγελικών Λειτουργών-Δικαστικών Υπαλλήλων, Φυλάκων και καθαριστριών) και των ατομικών φακέλων των, η αποστολή στο Τμήμα Μισθοδοσίας της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Δικαιοσύνης των μισθολογικών μεταβολών των, καθώς και η λειτουργία και ενημέρωση της βάσης δεδομένων του προγράμματος μισθοδοσίας της Υπηρεσίας.
  • Η τήρηση του Ηλεκτρονικού Μητρώου Απογραφής των Μισθοδοτούμενων της Υπηρεσίας μέσω του Ελληνικού Δημοσίου καθώς και διαγραφής αυτών λόγω συνταξιοδότησης, μετάθεσης, απόλυσης κ.λπ., και η χορήγηση σχετικών βεβαιώσεων.
  • Η ανάρτηση στο Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ των παντός είδους πράξεων και αποφάσεων της Υπηρεσίας.
  • Η σύνταξη στις αρχές κάθε έτους βεβαιώσεων αποδοχών των μισθοδοτούμενων για φορολογική χρήση.
  • Η σύνταξη καταστάσεων πληρωμής Δικαστικών Γραμματέων, Επιμελητών Δικαστηρίων για έκτακτες αμοιβές, όπως υπερωριακή απασχόληση, μέσω του προγράμματος μισθοδοσίας της Υπηρεσίας και υποβολή αυτών για έκδοση Χρηματικού Εντάλματος Πληρωμής στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών.
  • Η σύνταξη καταστάσεων πληρωμής Εισαγγελικών Λειτουργών, Δικαστικών Γραμματέων, Επιμελητών Δικαστηρίων για την συμμετοχή τους πέραν του ωραρίου εργασίας τους σε εκλογικά συνεργεία απαραίτητα για τη διενέργεια και προπαρασκευή των Βουλευτικών, Περιφερειακών, Δημοτικών Εκλογών καθώς επίσης και των Εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μέσω του προγράμματος μισθοδοσίας της Υπηρεσίας και υποβολή αυτών για έκδοση Χρηματικού Εντάλματος Πληρωμής στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών.
  • Ο έλεγχος και η υποβολή προς έγκριση στο Υπουργείο Δικαιοσύνης των εντός και εκτός έδρας οδοιπορικών εξόδων των Επιμελητών Δικαστηρίων.
  • Ο έλεγχος και η υποβολή προς έγκριση στο Υπουργείο Δικαιοσύνης των παντός είδους εξόδων εγκατάστασης λόγω απόσπασης ή μετάθεσης των Εισαγγελικών Λειτουργών.
  • Η υποβολή στο Υπουργείο Δικαιοσύνης καταστάσεων πληρωμών σχετικών με την εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων.
  • Η διαχείριση της Πάγιας Προκαταβολής.
  • Ο απολογισμός των δαπανών και η κατάρτιση του νέου προϋπολογισμού, σύμφωνα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας.
  • Η εξασφάλιση μέσω της Επιτροπής Διαχείρισης της Επιχορήγησης του Πρωτοδικείου Αθηνών και του Υπουργείου Δικαιοσύνης (Τμήμα Προϋπολογισμού και ΤΑΧΔΙΚ) των απαιτούμενων πιστώσεων αναγκαίων για τις διάφορες προμήθειες και υπηρεσίες που ανατίθενται ανάλογα με το ποσό της προϋπολογισθείσας δαπάνης, με τη διαδικασία είτε της απευθείας ανάθεσης, είτε μέσω πρόχειρου διαγωνισμού, είτε μέσω ανοιχτού διαγωνισμού.
  • Η εξασφάλιση μέσω του Υπουργείου Εσωτερικών των απαιτούμενων πιστώσεων για τις διάφορες προμήθειες και υπηρεσίες που είναι αναγκαίες για την προπαρασκευή και διενέργεια των Βουλευτικών, Περιφερειακών και Δημοτικών Εκλογών καθώς επίσης και των Εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
  • Η σύνταξη και υποβολή των δικαιολογητικών για πληρωμή των δικαιούχων προμηθευτών και συντηρητών της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών είτε από την Επιτροπή Διαχείρισης της Επιχορήγησης του Πρωτοδικείου Αθηνών είτε από το Υπουργείο Δικαιοσύνης (Τμήμα Προϋπολογισμού και ΤΑΧΔΙΚ).
  • Η διαχείριση των παντός είδους αναλωσίμων και μη υλικών.
  • Η απόσυρση παλαιών επίπλων, συσκευών και μηχανημάτων γραφείου μέσω ΟΔΔΥ και εταιρειών ανακύκλωσης.
  • Η εποπτεία των μηχανημάτων φωτοαντιγραφής, των συσκευών τηλεομοιοτυπίας καθώς και των τηλεφωνικών συνδέσεων μέσω του OTE.
  • Ο έλεγχος κίνησης των Υπηρεσιακών Αυτοκινήτων και Μοτοποδηλάτων της Υπηρεσίας.
  • Η διαχείριση των υπηρεσιακών κινητών τηλεφώνων.
  • Η μέριμνα για τον καθαρισμό, ευπρεπισμό και την φύλαξη του Κτιρίου 16 στο οποίο στεγάζεται η Υπηρεσία και του περιβάλλοντος χώρου.
  • Η εποπτεία και ο έλεγχος των φυλάκων και καθαριστριών.
Στο τμήμα αυτό ορίζεται να υπηρετούν πέντε (5) δικαστικοί υπάλληλοι και ένας (1) δακτυλογράφος.